Rechouchíos 2017

Este venres 26 de maio, Gloria Mosquera tráenos a Biblioteca Pública Municipal de Moaña, en Quintela, ás 18.00 h: As aventuras de Mamá Cabra: contos que saen dos libros.

Gloria Mosquera leva máis de quince anos creando cancións coas que gozas, aprender e cantar coa música do grupo Mamá Cabra e coas que encher o mundo de notas musicais de cores vivas con cheiro a campo verde, de sons que darán vida a historias máxicas. Nesta ocasión e na compañía de Iago Rodríguez, ás teclas e percusións, levaranos polas creacións deste grupo coñecido por crianzas e maiores.

Esta actividade está orientada a partir dos 5 anos de idade.

-----------------------------------------------------

Hoxe, venres 19 de maio, Leo Leíño tráenos á Biblioteca Pública Municipal de Moaña, en Quintela, ás 18.00 h, o espectáculo de maxia e humor: Entre libros anda a maxia.

Ilusión, risas e libros xunto coa diversión para toda a familia. Coa participación dos nenos e das nenas que queiran ser axudantes da maga e facer que todos e todas o pasen moi moi ben.

Recomendado para nenas e nenos de 6 a 14 anos.

----------------------------------------

Hoxe, venres 12 de maio, Soledad Felloza tráenos á Axencia de Lectura de Domaio, ás 18.00 h, a narración oral: Unha viaxe ao mundo de Carlos Casares.

O mundo Casares ten galiñas azuis, laranxas máxicas, galos especiais, polbos que percorren as rías no alto dunha dorna, cartas viaxeiras, bicicletas valentes. A través das historias percorreremos un universo creado a partir de feitos cotiás, que se volven máxicos nun intre.

Esta actividade está recomendada para nenas e nenos de 4 a 11 anos de idade.

--------------------

Ai... As Fedellas. Había una vez dúas rapazas que viñan de moi, moi lonxe. Elas chamábanse Purpurina e Brillantina e viñan do mundo dos contos, da fantasía e da imaxinación.

Eran rapazas educadas, elegantes, con saber estar e... algo extravagantes. Vale, extravagantes só ás veces. O que si lles gustaba era contar os contos a súa maneira... e pódovos asegurar que elas teñen un estilo moi persoal.

E co seu estilo persoal van estar en Moaña o vindeiro venres 5 de maio, ás 18.30 h, no edificio multiusos de Meira con A bolboreta Roseta. O espectáculo empeza sempre coa presentación das personaxes (Brillantina e Purpurina) e comezan a contar o conto sempre involucrando o público, tanto o público infantil como o adulto, de maneira que a historia se volva amena e divertida.

A historia complétase con música, trucos de maxia, efectos sonoros e baile.

A bolboreta Roseta é a historia dunha bolboreta que quería ter as súas ás cheas de diferentes cores como o resto das súas compañeiras...

Este contacontos está recomendado a partir dos 3 anos de idade.

Este venres 28 de abril, na Axencia de Lectura de Domaio, ás 18.00 h, temos a Talía Teatro que nos traen Rosa Caramelo e outras historias. Trátase dunha comedia infantil, orientada especialmente para nenas e nenos de 4 a 8 anos e as súas familias.

Resumo:

Illada nun xardín, Margarita é a única elefanta do grupo que non consegue que a súa pel sexa da cor rosa caramelo. Cando os seus pais desisten desa idea, descubrirán o significado da liberdade, e abrirá o camino da igualdade para as súas compañeiras.

Un espectáculos para nenos e nenas onde se lle dá a volta a roles e estereotipos de xénero.

Nesta montaxe composta de catro historias nas que se combinan a palabra e a música en directo, tratarase de crear una atmosfera adecuada para demostra unha serie de ideas impostas e simplificads, pero fortemente asumida, sobre actitudes e aptitudes das mulleres e dos homes.

Artur Trillo, dirixido por Paula Carballeira, contaranos as historias de Rosa Caramelo, A historia dos bonobos con lentes, Artur e Clementina e Unha feliz catástrofe, de Adela Turin.

Esta actividade está organizada dentro do Programa Ler Conta Moito da Xunta de Galicia

A entrada é de balde ata completar aforo.