Cargando Avisos e eventos

Upcoming Avisos e eventos

Agosto 2020

Días de Mar Moaña

Do 1 ao 23 de Agosto de 2020 Xa dispoñible o programa de actividades da edición deste ano de Días de Mar, que se celebrará entre os días 1 e 23 do vindeiro mes de agosto. Por outra banda, recordarvos que as entradas para o concerto de Sés xa están esgotadas. Entre os eventos programados destaca a feira ECOartesá, que terá lugar o domingo día 2.

Maxia pola igualdade

Actividades de promoción da igualdade e de prevención da violencia de xénero Mércores 5, ás 21 horas, no Palco da Música: Maxia pola igualdade.

Contos pola igualdade

Actividades de promoción da igualdade e de prevención da violencia de xénero Mércores 12, ás 20 horas no arboredo da Xunqueira: Contos pola igualdade.

Festival de Jazz de Moaña

Xa dispoñibles as entradas para a IV edición do Festival de Jazz de Moaña, que se celebrará os días 14 e 15 deste mes de agosto no arboredo da Xunqueira. Poderanse adquirir na plataforma www.reservas.gal ou ben na oficina de Turismo do concello.

Festival de Jazz de Moaña

Cinema de historias

Actividades de promoción da igualdade e de prevención da violencia de xénero Mércores 19, ás 21:30 horas, no Palco da Música: Cinema de historias.

+ Exportar eventos