Cargando Avisos e eventos

Upcoming Avisos e eventos

Xullo 2021

XXXVII Festival Intercéltico

A programación do XXXVII Festival Intercéltico é: -Venres ás 22:30, Xosé Lois Romero e Aliboria. -Sábado ás 22:30, Xisco Feijóo. -Domingo ás 12:30, Susana Seivane. Ás 22:00, Felpeyu     Organiza o Concello de Moaña.

AGILITY

Probas AGILITY. No campo de fútbol keniata. Organiza o Clube de Actividades Caninas TERCÁNS.

Agosto 2021

Noite de Fados

Noite de Fados No Eirado do Ferreiro Organiza o Concello de Moaña

Encontro de embarcacións tradicionais

Descobre Moaña: A Moaña mariñeira

Descobre Moaña: A Moaña mariñeira Organiza o Concello de Moaña coa Asociación A Illa dos Ratos É necesaria inscrición previa no 661 080 853 (whatsapp).

Descobre Moaña: Canteiras do litoral

Descobre Moaña: Canteiras do litoral Organiza o Concello de Moaña coa Asociación A Illa dos Ratos É necesaria inscrición previa no 661 080 853 (whatsapp).

Descobre Moaña: A Moaña mariñeira

SON DE CINE na Peregrina

Proxectaremos o filme no Adro da Peregrina-O Latón-Meira. Festival Moaña SON DE CINE en colaboración coa Comisión de Festas da Peregrina.

Descobre Moaña: ruta literaria

Descubre Moaña: ruta literaria O ÚLTIMO BARCO É necesaria a inscrición previa no 611080853 Organiza o Concello de Moaña xunto á Asociación A Illa dos Ratos.

Exposición As cores de Moaña

Exposición As cores de Moaña. Asociación Fotográfica Olladas Aberta de 19 a 22h.

+ Exportar eventos